Standardi sistema menadžmenta
Sistemi menadžmenta ili ISO standardi su skupovi međusobno povezanih ili uzajamno delujućih elemenata organizacije kako bi se uspostavile politike i ciljevi i procesi za postizanje tih ciljeva.
Sistemi menadžmetna ili ISO standardi pomažu organizacijama da poboljšaju svoju performansu, navodeći ponovljive korake koje organizacije svesno primenjuju kako bi postigle svoje opšte i posebne ciljeve, te stvorile organizacionu kulturu koja se refleksno bavi ciklusom samovrednovanja, korekcijom i poboljšavanjem operacija i procesa putem povećane svesti zaposlenih i rukovodstva i posvećenosti rukovodstva.
Predmet i područje primene sistema menadžmenta se odnose na SVE tipove organizacija i mogu da obuhvate celu organizaciju, specifične i identifikovane funkcije organizacije, ili jednu ili više funkcija u grupi organizacija.
Prednosti efikasnog ISO standarda📈
Prednosti efikasnog ISO standarda za organizaciju su:
- efikasnije korišćenje resursa i poboljšanje finansijskog učinka;
- poboljšano upravljanje rizicima i zaštita ljudi i životne sredine; i
- povećana sposobnost za pružanje konzistentnih i poboljšanih usluga i proizvoda, čime se povećava vrednost za korisnike i sve ostale zainteresovane strane.
ISO standardi su rezultat konsenzusa među međunarodnim stručnjacima sa iskustvom u globalnom menadžmentu, strategijama liderstva i efikasnim i efektivnim procesima i praksama. Standarde sistema menadžmenta može implementirati svaka organizacija, velika ili mala.
Prednosti efikasnog ISO standarda📈
Prednosti efikasnog ISO standarda za organizaciju su:
- efikasnije korišćenje resursa i poboljšanje finansijskog učinka;
- poboljšano upravljanje rizicima i zaštita ljudi i životne sredine; i
- povećana sposobnost za pružanje konzistentnih i poboljšanih usluga i proizvoda, čime se povećava vrednost za korisnike i sve ostale zainteresovane strane.
Standardi sistema menadžmenta su rezultat konsenzusa među međunarodnim stručnjacima sa iskustvom u globalnom menadžmentu, strategijama liderstva i efikasnim i efektivnim procesima i praksama. Standarde sistema menadžmenta može implementirati svaka organizacija, velika ili mala.
Izvor: Međunarodna organizacija za standardizaciju – ISO
Elementi ISO standarda📝
Zajednički elementi za sve ISO standarde su:
- politike i ciljevi;
- struktura organizacije i odgovornosti;
- upravljanje rizicima;
- upravljanje procesima,
- zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga;
- postupci, uputstva, zapisi;
- preispitivanje i analiza sistema usklađenost sa zakonima i propisima;
- prilike za poboljšavanja;
- upravljanje podacima.
Više informacija o našim uslugama možete pronaći ovde.
Ukoliko želite da budete u toku sa našim najnovijim uslugama i dešavanjima, što u vezi implementacije, tako i u vezi obuka za ISO standarde, posetite nas na LinkedInu, kao i na Instagramu.
Sve informacije možete dobiti i upitom na mail : office@mobes-quality.rs ili pozivom brojeva telefona:
+ 381 21 458 361; +381 65 244 1360.